فرصت ۲۴ ساعته به متخلفان برای جمع‌آوری پمپ‌های غیرقانونی

رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از شناسایی شخص متخلف، به این فرد تا ۲۴ ساعت فرصت داده می شود تا پمپی که در مسیر اصلی شبکه آب نصب کرده را جمع‌آوری کند در غیر این صورت انشعاب آن به صورت موقت قطع می‌شود.

مهرداد خورسندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از امروز بازرسی از شبکه آبرسانی مناطقی که با افت فشار یا قطعی آب مواجه هستند به صورت جدی‌تری آغاز شد تا متخلفانی که در مسیر اصلی آن، پمپ نصب کرده‌اند شناسایی شوند.

وی افزود: پس از شناسایی شخص متخلف، به این فرد تا ۲۴ ساعت فرصت می‌دهیم تا پمپی که در مسیر اصلی شبکه آب نصب کرده را جمع‌آوری کند.

رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: پس از آن مجدداً بررسی می‌شود، اگر پمپ خود را جمع‌آوری کرده باشد مشکلی پیش نمی‌آید و در صورت جمع‌آوری نکردن به صورت موقت انشعاب آن شهروند قطع می‌شود تا پمپ خود را جمع‌آوری کند و اگر انجام داد و به شرکت آبفا اعلام کرد پس از بازدید مامور سازمان و تایید آن، انشعاب مشترک وصل می‌شود در غیر این صورت مشترک به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

کد خبر 506930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی فولادی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
    0 1
    باسلام متاسفانه با توجه به اینکه افرادی در محله ما از پمپ غیرقانونی استفاده می کنند و با سازمان هم برای اطلاع تماس گرفته شد فقط گفتند مراجعه میشه ، هیچ اعتنایی نشد و همچنان از این پمپها استفاده میشه و در حق اونایی که از مخزن استفاده می کنند ظلم میشه خواهشا پیگیری کنید، آدرس محله، خیابان زینبیه ،انتهای کوی عمان سامانی، چهارراه ولیعصر ، داخل کوچه سعدی ، از همان ابتدای کوچه تا آخر ،باتشکر