رتبه شهرداری اسالم ‌به درجه ۴ ارتقا یافت

شهردار اسالم از ارتقای رتبه شهرداری این شهر به درجه چهار کشور بعد از هشت سال خبر داد.

مسعود قوی پنجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره ۳ ماده یک آئین‌نامه «حقوق و مزایای شهرداران» مصوب اول تیرماه ۱۳۷۰ هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که در نامه شماره ۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹ به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

شهردار اسالم خاطرنشان کرد: ارتقای درجه شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه‌بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان انجام می‌شود که بعد از هشت سال، شهرداری اسالم از رتبه سه به رتبه چهار ارتقا یافت.

قوی پنجه، افزایش بودجه و اعتبارات استانی و کشوری را از مزایای ارتقای این رتبه عنوان کرد و افزود: با ارتقای رتبه شهرداری اسالم به چهار، واحدهای سازمانی ارتقا یافته و امکانات و تجهیزات آن افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، شهر اسالم از توابع شهرستان تالش در ۹۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 506924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.