پروژه‌های ناتمام‌ شهرداری پره‌سر تکمیل می‌شود

شهردار پره‌سر گفت: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تمام پروژه‌های ناتمام تکمیل می‌شود.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های ناتمام اظهار کرد: لوله‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۵۰ متر و قطر داخلی ۸۰ سانتی متر با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۸۴ میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در حال اجرا است و تا پایان دوره پنجم به پایان می‌رسد.

وی با بیان این که در خیابان شهید بخشنده، زیرسازی و فرش موزائیک به طول ۱۵۰ متر و عرض سه متر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان در حال اجرا است. افزود: سنگفرش کوچه زنبق ۹ به طول ۶۰ متر و عرض شش متر در حال اجرا است و حدود یکصد میلیون تومان از منابع داخلی برای آن اعتبار پیش بینی شده است.

شهردار پره‌سر ادامه داد: فاز نخست لوله‌گذاری و جدول‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی به طول ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از مقابل بهداری تا خروجی شهر به سمت تالش تا پایان دوره پنجم به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: المان مرد تالشی نمادی از فرهنگ پره‌سر با چهار متر ارتفاع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان، تا چند روز آینده در خروجی شهر به سمت تالش نصب می‌شود.

شهابی یادآور شد: بازسازی و نقاشی دیوار اداره منابع طبیعی به طول ۱۵۰ متر در خیابان شهید بخشنده با طرح‌های بومی و محلی توسط هنرمندان شهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان انجام می‌شود.

وی افزود: دیوارنگاری در خیابان امام خمینی (ره) به طول ۱۰ متر و نقاشی دیواری با استفاده از کاشی‌های زیبا به طول ۳۰ متر و ارتفاع دو متر در طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری بازار پره‌سر در حال انجام است.

شهردار پره‌سر تاکید کرد: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تمامی پروژه‌های ناتمام شهرداری پره‌سر تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 506909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.