لپ‌تاپ‌های جدید شرکت شیائومی به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های شرکت شیائومی به نام Mi Notebook Pro 14 وMi Notebook Ultra 15.6 به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفته پیش اعلام شد که شرکت شیائومی قصد دارد نوت بوک‌های جدید خود به نام Mi Notebook Pro 14 و Mi Notebook Ultra 15.6 را در ماه جاری در بازار هند عرضه کند. با وجود این که اطلاعاتی در مورد جزئیات این محصولات در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که نسخه‌های ری‌برند شده لپ تاپ‌های Mi Notebook Pro 14 و Mi Notebook Pro X است که در چین به صورت رسمی معرفی شد.

انتظار می‌رود که لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro 14 دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. احتمالاً این مدل لپ تاپ به تراشه نسل یازدهم مانند Core i7-11370H و Core i5-11300H مجهز خواهد بود و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی NVMe SSD همراه خواهد بود.

انرژی مورد نیاز لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Pro 14 با استفاده از یک باتری ۵۶ وات ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۱، حسگر اثر انگشت، پورت تاندربولت چهار، دو پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، وب کم HD و ویندوز 10 OS اشاره کرد.

لپ تاپ Mi Notebook Pro X که ماه گذشته در چین معرفی شد دارای صفحه نمایش OLED با نسبت ۹۱ درصدی صفحه نمایش به بدنه خواهد بود. این محصول از پردازنده نسل یازدهم Core i7-11370H و Core i5-11300H بهره می‌برد و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPPDR4 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی NVMe همراه خواهد بود.

انرژی مورد نیاز لپ تاپ Mi Notebook Pro X با استفاده از یک باتری ۸۰ وات ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۳۰ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به Wi-F- 6، بلوتوث ۵.۱، حسگر اثر انگشت، پورت تاندربولت ۴، پورت USB-C، پورت USB-A 3.2، پورت HDMI، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، وبکم HD و ویندوز 10 OS اشاره کرد.

کد خبر 506891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.