بهره‌برداری از خیابان ۳۶ متری سودان تا نیمه نخست مرداد ۱۴۰۰

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: خیابان ۳۶ متری سودان تا نیمه نخست مرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طول خیابان ۳۶ متری سودان یک هزار و ۲۶۰ مترمربع است که عملیات اجرایی آن بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان این که هزینه اجرای فضای سبز و مباحث ترافیکی خیابان ۳۶ متری سودان ۱۵۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن ۱۰۰ میلیارد ریال است، افزود: این پروژه دارای مسیر پیاده‌رو به عرض سه متر در طول دو طرف، فضای سبز به عرض یک و نیم متر، مسیر دوچرخه به عرض دو و نیم متر، رفیوژ میانی به عرض سه متر و عرض آسفالت در هر لاین ۹ و نیم متر است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه میدان امید (تقاطع بین خیابان‌های تابان و آسمان، جاده حبیب‌آباد و خیابان آیت‌الله غفاری) تصریح کرد: همزمان با افتتاح خیابان ۳۶ متری سودان، کلنگ میدان امید بر زمین زده خواهد شد.

وی با بیان این که برای عملیات اجرایی احداث میدان امید با سطح پل ۱۶۰ هزار متر مربع، ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: این پروژه با هدف سهولت در رفت و آمد خودروهای سنگین، جلوگیری از تداخل ترافیکی خیابان آسمان و تابان با خیابان حبیب‌آباد در خیابان آیت‌الله غفاری و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار جانی و مالی برای شهروندان و صرفه‌جویی در زمان رسیدن به مقصد و کاهش مصرف سوخت احداث می‌شود.

کد خبر 506889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.