مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف می‌شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: با توجه به استمرار اقدامات مسئولان استان در تکمیل سامانه دوم آبرسانی، مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف خواهد شد.

هاشم امینی در خصوص قطعی آب برخی از محله‌ها در شهرهای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برخی محله‌ها مانند مولوی، دشتستان، باهنر، پروین در شهر اصفهان این شرایط را دارد. در توزیع آب سعی می‌کنیم طوری عمل کنیم که عدالت برقرار شده و تنها یک نقطه از شهر بی‌آب نباشد.

وی افزود: البته کمبود آب تنها در محلات ذکر شده نیست، ساکنان این محلات بیشتر از بقیه پیگیر هستند حتی در برخی محلات شهرستان خمینی شهر هم با کمبود آب مواجه هستیم و با تانکر آبرسانی می‌شود.   این مشکل تا زمان وارد شدن سامانه دوم ادامه دارد که شرکت آب منطقه‌ای در حال اجرای آن است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان این که در روز چهار هزار و ۳۰۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم، خاطرنشان کرد: ۵۷ شهر و ۴۸۰ روستا در استان از تصفیه خانه بابا شیخعلی آب دریافت می‌کنند که یکی از دلایل کمبود آب در استان به همین مورد برمی‌گردد که با احداث سامانه دوم آبرسانی این مشکل برطرف می‌شود.

وی افزود: قرار بود که تا ۱۵ تیر بخشی از این پروژه اجرا شده و به آبفا تحویل داده شود که به دلیل مباحث اعتباری تا ۲۲ تیر به تعویق افتاد. اکنون به دلیل اعتصاب جوشکاران در صنعت، پروژه‌ها با تأخیر انجام می‌شود ولی مسئولان استان پیگیر اجرای هرچه سریع‌تر این طرح هستند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به تاکید مسئولان استان بر تکمیل سامانه دوم آبرسانی، مشکل کمبود آب تا پایان تابستان برطرف خواهد شد.

کد خبر 506882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.