درگیری لفظی وزیر بهداشت و نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس

در یک جلسه با حضور وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان و فداحسین مالکی، نماینده زاهدان درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی میان آنها صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، در جلسه‌ای که دیشب در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در زاهدان برگزار شد و در حالی که این جلسه به صورت زنده از شبکه هامون پخش می‌شد میان سعید نمکی، وزیر بهداشت و فداحسین مالکی، نماینده زاهدان درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیزی صورت گرفت.

در این درگیری لفظی، مالکی از عواقب حقوقی و قضائی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ گفته «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم …».

در ادامه این درگیری لفظی در حالی که برخی حاضران در جلسه تلاش می‌کنند تا درگیری لفظی میان دو نفر خاتمه یابد اما وزیر بهداشت به یکباره از ادبیاتی رکیک استفاده می‌کند.

در شرایطی که مردم سیستان و بلوچستان نیاز به امکانات، تجهیزات و توجه پزشکی بیشتری برای مقابله با ویروس کرونا دارند، به نظر می‌رسد فارغ از اینکه حق با کدامیک از این دو مسئول بوده، این رفتار و درگیری لفظی به جای کمک به مردم، پاک کردن صورت مسئله و فرصت سوزی بیش نیست.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
کد خبر 506877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام US ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    این نماینده مردم نیست. اگه نماینده مردم بود کمک میکرد به اینایی که دو ساله شب و روزشون را گذاشتن برای سلامتی همین مردم به جای اینکه توی این بلبشو دنبال باندبازی خودش باشه و باج دهی و باجگیری. چه وقیحانه هم مردم را کرده ابزار عقده گشایی خودش
  • GB ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    مالکی نماینده مجلس فکر میکند همه کاره مملکت میباشدکه این طوری یک وزیرراتهدیدمیکند.متاسفم به این طرزفکر
  • پورمند IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    با سلام .برخورد و رفتار نماینده زاهدان اصلا مناسب نبود و ایشان یک عذر خواهی در مقابل همه به اقای دکتر نمکی بدهکارند . ایشان به علت رفتارهای هیجانی و جلو دوربین جهت کسب آرا مردم بیچاره زاهدان دست به این عمل ناشایست زدند . آقای دکتر نمکی و کلیه همکارانشان در درمان و بهداشت در این چند ماه ایثار نمودند و فداکاری کردند و اجرشان با ایزد منان . آقای دکتر نمکی و کادر پیراپزشکی خسته نباشید و خدا قوت