کربکندی: جوانان را برای آینده شایسته بدانیم

پیشکسوت فوتبال اصفهان و دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقدمات دوری از فساد و تباهی نسل جوان را باید فراهم کرد؛ البته رسالت بزرگ بر عهده مسئولان است تا جوانان و نوجوانان انرژی‌های درون خود را در فضاهای ورزشی تقویت کنند و وارد فضاهای ناصواب نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول کربکندی _شامگاه دوشنبه ۲۱ تیرماه_ در آئین توسعه، تجهیز و ترمیم مجموعه‌های ورزشی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی اظهار کرد: به عنوان ورزشکار از اینکه نامی از ما یاد می‌شود از شهرداری بسیار تشکر و قدردانی می‌کنم چرا که خیلی رسم نیست از پیشکسوتان یاد شود، البته معتقدم باید به سراغ افتخارآفرینانی رفت که در جامعه گمنام باقی مانده‌اند.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: کسانی که در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارات بزرگی برای ما به ارمغان آورده‌اند را باید یاد کرد، زیرا داشته‌های خود را فدای ورزش کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: برای نسل جوان مقدمات دوری از فساد و تباهی فراهم شود؛ البته رسالت بزرگ بر عهده مسئولان است تا جوانان و نوجوانان انرژی‌های درون خود را در فضاهای ورزشی تقویت کنند و وارد فضاهای ناصواب نشوند؛ چرا که باید جوانان را برای آینده شایسته بدانیم.

کد خبر 506845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.