بیانیه عذر خواهی شهرداری باغبادران

شهردار باغبادران با توجه به انتشار کلیپی مبنی بر حرکت نسنجیده تعدادی از بانوان گردشگر در مجموعه تفریحی این شهرداری در بیانیه ای این حرکت را قبیح و دور از شان دانست و عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله امینی باغبادرانی در اینستاگرام خود نوشت:

" بیانیه عذر خواهی شهرداری باغبادران

با توجه به انتشار کلیپی از حرکت نسنجیده تعدادی بانوان گردشگر در مجموعه تفریحی شهرداری باغبادران در عصر روز شنبه ۱۹ تیرماه، صرف نظر از اینکه مجموعه در اجاره بخش خصوصی بوده و با تکمیل فرم تعهد نامه و دریافت مدارک شناسایی پذیرش گردشگر انجام گرفته است و در متن فرم پذیرش به الزام رعایت شئونات اسلامی در محوطه مجموعه تاکید گردیده و قطعاً این موارد نمی‌تواند رافع مسئولیت شهرداری باشد به جهت اینکه این اتفاق حتی در غیر از ایام شهادت ائمه اطهار علیهم السلام نیز امری قبیح و به دور از شئونات اسلامی است و در حوزه اماکن وابسته به نهادهای عمومی نیز به مراتب زشتی آن بیشتر می‌باشد لذا اینجانب از این اتفاق که باعث تکدر خاطر مؤمنین و نیروهای انقلابی گردیده است عذرخواهی نموده و با توجه به حضور در محل کار در اولین دقایق اطلاع از این موضوع پیگیری و برخورد قاطع صورت پذیرفت و اقدامات قانونی و قضائی انجام و به جهت جلوگیری از تکرار موارد مشابه تدابیر لازم اتخاذ می‌گردد.
قطعاً اطلاع این گونه موارد به مراجع قانونی و یا تذکر مستقیم به افراد از مقدمات امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد و مانع از ادامه آن و انتشار یک عمل خلاف اخلاق و شرع و قانون است.
شایان ذکر است در طول زمان مدیریت اینجانب اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری بوده و مجموعه رفاهی تفریحی مذکور نیز در ایام سال میزبان اردوهای فرهنگی، مذهبی آموزشی هیئات، دارالقرآنها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادارات، نهادها و ارگان‌های انقلابی و خیریه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد می‌باشد. "

بیانیه عذر خواهی شهرداری باغبادران

کد خبر 506804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.