تجلیل از نویسنده اصفهانی در برنامه «از تبار قلم»

در آیین تجلیل از نویسندگان بومی و معرفی آثار آنها در قالب ویژه‌برنامه «از تبار قلم» که به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، از خدمات فرهنگی اصغر طاهرزاده تجلیل می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، با توجه به رویکرد این نهاد در ارج نهادن به منزلت، قداست و حرمت قلم و صاحبان آن، همزمان با ایام شکل‌گیری محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی و گروه‌های موضوعی در یک سال گذشته و همچنین مناسبت‌هایی چون روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه تجلیل و قدردانی تعدادی از فرهنگ‌مداران این حوزه در استان اصفهان همزمان با استان‌های مختلف با عنوان «از تبار قلم» برگزار می‌شود.

به همین مناسبت اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان فردا سه‌شنبه میزبان اصغر طاهرزاده از نویسندگان این استان بوده و در این برنامه از خدمات فرهنگی این نویسنده تجلیل می‌شود.

همچنین طبق اعلام دبیرخانه برگزاری ویژه برنامه «از تبار قلم» از جمله معیارهای انتخاب نویسندگان در این محفل، دارا بودن شاخص‌هایی چون تعداد تالیفات ارزشمند و تأثیرگذار در حوزه موضوعی، دارا بودن ویژگی‌های برتر آثار منتشره از نویسندگان در پنج سال گذشته، استقبال عمومی از تالیفات نویسنده و همچنین داشتن تناسب و ویژگی‌های لازم برای خرید و ارائه آثار در کتابخانه‌های عمومی استان است.

برنامه مجازی تجلیل از خدمات ارزنده فرهنگی استاد اصغر طاهرزاده فردا سه‌شنبه _۲۲ تیرماه_ ساعت ۱۰:۳۰ و همزمان با استان‌های همدان، مرکزی و قم از طریق نشانی‌https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین این ویژه‌برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir)، آپارات (iranpl) و اینستاگرام (iranplir) نهاد نیز در دسترس علاقمندان به فرهنگ و ادب ایران است.

گفتنی است برگزاری ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در ادامه رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در توجه به اهمیت و ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور به عنوان یکی از شاخص‌های اقتدار فرهنگی برگزار می‌شود. رویکردی که پیش از این با برگزاری برنامه‌هایی چون «چهل قلم» و «راویان بالندگی» مورد توجه این نهاد بوده است.

کد خبر 506712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.