خبری از واکسیناسیون رانندگان تاکسی نیست

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از وزارت بهداشت درخواست کرد رانندگان تاکسی را در زمینه واکسیناسیون در اولویت قرار دهد.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی با اشاره به واکسیناسیون رانندگان تاکسی در شهر تهران اظهار کرد: متأسفانه علی رغم اینکه بارها سازمان تاکسیرانی شهر تهران بر موضوع واکسیناسیون رانندگان تاکسی شهر تهران تاکید داشت، اما متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: بسیاری از رانندگان تاکسی در شهر تهران به کرونا مبتلا شدند و تعدادی از رانندگان تاکسی نیز به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند؛ اما همچنان سازمان تاکسیرانی برای موضوع پیشگیری از ابتلاء به کرونا در پیک پنجم این بیماری همچنان بر توزیع مواد ضدعفونی، کاور جداکننده و ماسک تاکید دارد.

رئیس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: بیش از ۲۵ درصد حجم حمل و نقل در شهر تهران بر عهده تاکسی است و ما در خواست داریم از وزارت بهداشت که رانندگان تاکسی را در اولویت خود قرار دهند و اگر واکسن ایرانی در اختیار سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران قرار بگیرد قطعاً از این واکسن استفاده خواهیم کرد.

منبع: میزان

کد خبر 506699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.