مشارکت بخش خصوصی برای بهسازی مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان

رییس اداره درآمد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: از سال ۹۷ تا پایان خرداد ۱۴۰۰ بخش خصوصی حدود ۲۰ میلیارد تومان در بهسازی و بهینه سازی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی شهرداری مشارکت کرده است.

روح الله امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری از سال ۹۷ استفاده بهینه از مراکز ورزشی سازمان را در دستور کار قرار داد و در این راستا تلاش کرد که برای بهسازی مراکز از ظرفیت بخش خصوصی متخصص استفاده کند.

وی با بیان این که از سال ۹۷ تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ بخش خصوصی حدود ۲۰ میلیارد تومان در بهسازی و بهینه‌سازی مجموعه‌های ورزشی و تفریحی شهرداری مشارکت داشته است، افزود: عمده این اقدامات در مناطق کمتر برخوردار شهر از جمله مناطق دو، ۱۲ و ۱۴ با در نظر گرفتن تمام سلایق، شده است.

رئیس اداره درآمد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سالن بدنسازی ویژه بانوان در بخشی از مجموعه شهید غازی ایجاد شده تا زمینه استفاده این قشر از جامعه فراهم شود.

وی با بیان این که بخش‌هایی از مراکز ورزشی که متروکه شده یا به انبار تبدیل شده بود با کمک بخش خصوصی بهینه شده است، گفت: با این اقدامات سرانه ورزشی شهروندان افزایش یافته است در این راستا افزایش بهره‌وری در پی تخصصی شدن مراکز برای مردم را رقم زدیم.

امینی با تاکید بر این که سال گذشته ۲۰ مجموعه بهسازی شده توسط بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: امروز _دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰- افتتاح بخشی دیگر از مجموعه‌ها از جمله مجموعه ورزشی مشتاق، شهربازی آبشار، استخر بهینه سازی شده نمونه در مجموعه ورزشی شهدای کردآباد، ورزشگاه کامل بازسازی شده رهنان، مجموعه ورزشی ارغوان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 506693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.