۶۵ درصد معابر بافت فرسوده اردل آسفالت می‌شود

شهردار شهر اردل گفت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه نهضت آسفالت، در سال جاری نیز ۶۵ درصد معابر بافت فرسوده این شهر آسفالت خواهد شد.

صفرعلی نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که نهضت آسفالت در سال جاری همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در روزهای آتی عملیات آسفالت معابر بافت فرسوده و شهرک الغدیر این شهر آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، افزود: در این عملیات ۶۵ درصد معابر بافت فرسوده آسفالت خواهد شد.

شهردار اردل با اشاره به پروژه‌هایی که تا پایان این دوره مدیریت شهری به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: یک کارخانه قطعات بتنی و تولید بتن در هفته جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان این که این کارخانه به علت داشتن بدهی به مدت سه سال تعطیل شده بود، عنوان کرد: حدود ۱۴۰ میلیون تومان برای تعمیرات و ۴۰۰ میلیون تومان برای رفع بدهی کارخانه هزینه شد.

نصیری تاکید کرد: یک خودرو با ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پیگیری و تلاش مدیریت شهری به صورت رایگان  از سازمان شهرداری‌های کشور برای حمل زباله شهر اردل جذب شد.

کد خبر 506682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام لطف کنین به آقای شهردار بگین دست از ای بحث های درون سازمانی برداره بجا جر و یحث کردن و استیضاح کردن مسئول مالی،حقوق معوقه کارگرا و پرسنلش رو بده که محتاج یک ریال پول هستن واسه نون شبشون. ما اسفالت نخواستیم ما پول لازمیم برا خرج و مخارج زندگیمون.