پیگیری مصوبات ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا درنامه‌ای به معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خواستار پیگیری اجرای بند ۲ و ۳ مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، درباره برگزاری مراسم مذهبی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست در نامه‌ای به معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار اجرای بندهای ۲ و۳ مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

در بند دو مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: قرارگاه عملیاتی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به در پیش بودن اعیاد سعید قربان و غدیر و مراسم ماه‌های محرم و صفر نسبت به بررسی شرایط به توجه به رنگ‌بندی شهرها اقدام و پیشنهادات را در جلسه بعدی ستاد ملی ارائه کند.

در بند سه آمده است: قرارگاه عملیاتی با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس را بررسی و با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و اساتید، طرح بازگشایی در سال تحصیلی آتی را برای تصمیم‌گیری به ستاد ملی ارائه کند.

کد خبر 506651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.