عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ تیرماه

در این بسته خبری از بازسازی ۳۲ دستگاه اتوبوس اسلامشهر تا ارائه اسناد بازنگری طرح جامع شهرکرد و پیشرفت فیزیکی سکوی موقت زباله ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای ۴ پروژه اصلاح هندسی در منطقه یک شهرداری قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اجرای ۴ پروژه اصلاح هندسی در منطقه یک شهرداری قزوین در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

بازسازی ۳۲ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل شهری

ابراهیم ابراهیم، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با اتمام بازسازی و جوان سازی ۳۲ دستگاه اتوبوس شهری، این اتوبوس‌ها از طریق برگزاری مزایده عمومی جهت فعالیت ۵ ساله در خطوط سازمان به اشخاص واجد شرایط واگذار می‌شود.

بهسازی معابر کوی محرزی خرمشهر

عملیات اجرایی پروژه بهسازی معابر کوی محرزی، یکی از مناطق کم برخوردار از حیث خدمات عمرانی، شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت، توسط شهرداری خرمشهر و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال، آغاز شد.

پیشرفت فیزیکی سکوی موقت زباله ساری

پروژه احداث سکوی موقت زباله ساری به دستور جواد طالبی شهردار ساری و با هدف حذف برون سپاری و کاهش هزینه از سوی شهرداری مرکز استان در زمینی به مساحت حدود ۴۳۰۰ مترمربع هدف گذاری شده و تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اختصاص ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به چرداول

سعید رضا کریمیان، فرماندار چرداول از اختصاص ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) به این شهرستان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

اطفای حریق شرکت تولید جعبه کادو قدس

حسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: نیروهای ۳ ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری قدس در عملیاتی ۲ ساعته موفق به اطفای حریق گسترده شرکت تولید جعبه کادو شدند.

ارائه اسناد بازنگری طرح جامع شهرکرد تا پایان تیرماه

صغری علیزاده، معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد اسناد و مدارک پیشنهادی بازنگری طرح جامع شهرکرد تا پایان تیر از سوی مشاور طرح ارائه شود.

ادامه جدول گذاری بلوار کمربندی زرند از سمت رفسنجان

احسان نوذری، معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از ادامه جدول گذاری کمربندی شهر از سمت رفسنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات زشن ریزی، زیر سازی و جدول گذاری این ورودی توسط شهرداری در حال انجام است.

عملیات اجرایی تعریض زیر گذر سرحدآباد فردیس

علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت پروژه مذکور اظهار داشت: شهروندان عزیزمان مدت‌ها بود که با معضل ترافیکی در زیر گذر سرحدآباد روبرو بودند که پس از پیگیری‌های به عمل آمده و انجام مکاتبات لازم با اداره کل راه آهن استان تهران نقشه‌های پیشنهادی جهت تعریض زیر گذر به راه آهن اعلام و پس از تأیید نهایی نقشه‌ها، ضمن تجهیز کارگاه، طرح تعریض زیر گذر سرحدآباد آغاز شد.

اختصاص ۳۷ میلیارد ریال برای آسفالت معابر منطقه ۴ کاشان

حامد دادئی، مدیر منطقه چهار شهرداری کاشان از اختصاص ۳۷ میلیارد ریال برای آسفالت معابر این منطقه خبر داد.

کد خبر 506559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.