بازیگر زن سرشناس به کرونا مبتلا شد

لئا سیدو بازیگر فیلم «گزارش فرانسوی» به علت ابتلا به کرونا نمی‌تواند در اکران‌های این فیلم در جشنواره کن حضور داشته باشد.

به گزارش ایمنا، لئا سیدو بازیگر فیلم سینمایی جیمز باند که قرار بود در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کند به کرونا مبتلا شده است. این در حالی است برگزار کنندگان جشنواره کن در تلاش هستند که کرونا را در این جشنواره کنترل و از شیوع آن جلوگیری کنند.

چهار فیلم از این بازیگر فرانسوی در جشنواره نمایش داده می‌شود که سه مورد از آن‌ها در بخش رقابتی است. با ابتلای او به کرونا هالیوود ریپورتر مدعی شد که این بازیگر قطعاً حضور در اکران فیلم «گزارش فرانسوی» را از دست می‌دهد. یکی از نمایندگان این بازیگر می‌گوید او به طور کامل واکسینه شده بوده و هیچ علائمی از بیماری نداشته، اما مبتلا بوده است.

بزرگترین رویداد سینمایی جهان از ششم ژوئیه آغاز به کار کرده و با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل بحران سلامتی ایجاد شده، ستارگان زیادی را از سراسر جهان گرد هم آورده است. دوره گذشته این جشنواره به دلیل همه گیری کرونا لغو شد. با وجود اینکه واکسیناسیون در فرانسه در حال انجام است و برگزار کنندگان اقدامات سفت و سختی را برای آزمایش حاضران انجام می‌دهند، میزان مبتلایان در فرانسه در حال افزایش است. استفاده از ماسک نیز در سالن‌های سربسته جشنواره الزامی است.

روز گذشته بود که نماینده‌ای از جشنواره فیلم کن اعلام کرد به طور میانگین روزانه سه مورد مبتلا به کرونا پیدا می‌شود که فوراً باید به قرنطینه بروند. تیری فرمو، دبیر جشنواره فیلم کن نیز روز شنبه اعلام کرد که روزانه ۴ هزار نفر مورد آزمایش قرار می‌گیرند و در روز جمعه هیچ تست مثبتی به ثبت نرسیده است.

کد خبر 506554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.