فصل دوم «دردسرهای عظیم» به آی فیلم می‌آید

پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» چهارشنبه ۲۳ تیر به پایان می‌رسد و بلافاصله بعد از آن، فصل دوم این سریال روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به‌گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه دو فصلی دردسرهای عظیم، به‌کارگردانی برزو نیک‌نژاد در حال پخش از کانال فارسی این شبکه است.

در سری دوم این مجموعه علاوه بر مهدی هاشمی، جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکورصبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی و مهنوش صادقی، دو هنرپیشه امیرحسین صدیق و مه‌لقا باقری هم به جمع بازیگران اضافه شده‌اند.

در خلاصه داستان فصل دوم آمده است: "با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند. "

این مجموعه که بار اول در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ روی آنتن تلویزیون رفت، این روزها ساعت ۱۸:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. تکرار آن را می‌توانید در ساعت ۲ بامداد یا ۱۰ صبح تماشا کنید.

کد خبر 506501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.