کریمی: خطیبی هم در این پیروزی سهیم است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در این برد رسول خطیبی هم سهیم است و این نتیجه حاصل زحمات او هم محسوب می‌شود چرا که از تعلیمات خطیبی هم استفاده می‌کنیم. این مربی که در تیم بود من هم کنار او تلاش کردم، با این شرایطی که پیش آمدبه آینده امیدوار شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی پس از پیروزی تراکتور مقابل گل گهر در نشست خبری اظهار کرد: قول داده بودم روز به روز بهتر شویم و نمی‌گویم این یعنی بردن، این بازی را با ذوب‌آهن مقایسه کنید می‌بینید تغییرات مثبتی انجام شده است. مقابل یک تیم پرمهره عالی بازی کردیم ودر یکی دو صحنه می‌توانستیم گل بزنیم ولی فوتبال است و اگر قرار باشد همه فرصت‌ها به گل تبدیل شود دیگر فوتبال نیست. بچه‌ها جانانه کار کردند و فوق ایده‌آل به پایان رساندند. رقیب ما دندان گرد و چغر بود، خدا را شکر که بردیم. در این برد رسول خطیبی هم سهیم است و این نتیجه حاصل زحمات او هم محسوب می‌شود چرا که از تعلیمات خطیبی هم استفاده می‌کنیم. این مربی که در تیم بود من هم کنار او تلاش کردم، با این شرایطی که پیش آمدبه آینده امیدوار شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تحمل خط دفاعی ما بالاست، سیستم دفاعی متمرکزی داریم. نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما می‌توانستیم در سه بازی گذشته بدون گل باشیم. با وجود عباس‌زاده، فخرالدینی، سامان و دیگر بازیکنان باید بازی را جمع کنیم. در طول بازی ندیدید گل‌گهر تک به تک شود، حملاتی که داشتند طبیعی بود.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه سیستم را طوری بازی می‌کنیم که تحمل بار دفاعی از این هم بهتر شود، تصریح کرد: برای بعد از تعطیلات برنامه‌های خاص داریم، من این برد را به طرفداران تراکتور تقدیم می‌کنم که از حضور در ورزشگاه محروم هستند، دعای خیر آنها و خانواده‌های بازیکنان پشت ما بود. تلاش می‌کنیم بازی بعد فوتبالی به مراتب بهتر نشان دهیم.

کد خبر 506380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.