طرح جامع شهر نشتارود به زودی ابلاغ می‌شود

شهردار نشتارود گفت: طرح جامع شهر نشتارود به زودی ابلاغ می شود.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد زرآبادی امروز (شنبه) در نشست خبری با اشاره به طرح جامع شهر نشتارود اظهار کرد: جلسات مختلف جهت رفع ایرادات برگزار، دفاعیات صورت گرفته و با اصلاح ایرادات توسط مشاور در ماه‌های آینده قابلیت ابلاغ دارد.

وی با بیان این که رینگ شهری نشتارود از مهمترین پروژه‌ها است که در طول ۱۰ سال گذشته، تمام توان اجرایی، خدماتی و مالی شهرداری در راستای اجرای آن صرف شده است، تصریح کرد: ۲.۲ هکتار از اراضی کشاورزی در خشکه داران در جلسات و بازدیدهای مختلف و هماهنگی با وزارت خانه مربوطه، آزادسازی شد و برای هفت هزار متر مربع از کارخانه خزرخز سابق نیز توافقات انجام گرفته و با توافق با خانواده‌های صیادی تقریباً آزادسازی ۱۰۰ درصدی در فاز نخست رینگ انجام گرفته است.

شهردار نشتارود در خصوص آسفالت رینگ شهری تصریح کرد: با اتمام زیرسازی، به طول دو کیلومتر و عرض ۲۰ متر پارت اول فاز یک آسفالت شده، زیرسازی از پل سنگرج تا کنسانتره نیز انجام شده و تا پایان تیر آسفالت خواهد شد در مرحله بعدی نیز زیرسازی خشکه داران و آسفالت این منطقه را خواهیم داشت.

وی گفت: شهرداران سال‌های گذشته برای رفع مشکل رینگ شهری، تمام وقت خود را گذاشته‌اند تا در جهت رفع مشکل و گره ترافیکی نشتارود اقدامی بشود و این امر موجب شد تا در خدمات‌دهی شهری بسیار ضعیف عمل کنیم.

زرآبادی در خصوص رفع مشکل آسفالت معابر نشتارود ادامه داد: به این منظور شهر به سه قسمت تقسیم شد در قسمت اول محدوده گلزار شهدا تا خشکه داران اجرایی و انجام شد، از خشکه داران تا داخل شهر نشتارود مناقصه برگزار شد و قرارداد منعقد شد و برای قسمت سوم از پل تا مزار شهدا در حال برنامه ریزی هستیم.

وی با بیان این که خیابان ۱۷ شهریور نشتارود به عنوان شاهراه حیاتی غرب به شرق در نظر گرفته می‌شود و آسفالت سه کیلومتری آن نیازمند ۱۴ و نیم میلیارد اعتبار است، عنوان کرد که این امر از توان شهرداری خارج است.

شهردار نشتارود نظم بخشی اداری، رفع مشکل کمیسیون‌ها و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد بستر مشارکت عمومی را از جمله اقدامات شهرداری در مدت اخیر عنوان کرد و ادامه داد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و ریل گذاری‌های صورت گرفته امیدواریم در ادامه مدیریت شهری، خدمات شایسته‌تری به شهروندان ارائه شود.

وی اجرای دو دوربرگردان در ورودی و خروجی شهر را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: مشاور ترافیکی، طرح را ارائه داده است و در جلسه فرعی ترافیک نشتارود مصوب و منتظر تصویب در جلسه شورای ترافیک شهرستان هستیم تا اجرایی شود.

کد خبر 506244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.