اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: در طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، رانندگان دارای شرایط لازم می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد: در راستای تقویت و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی همچنین به منظور ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، سازمان نسبت به صدور تعداد محدودی پروانه اشتغال موقت برای خودروهای شخصی واجد شرایط اقدام کرده است، در این راستا رانندگان واجد شرایط می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

وی افزود: با افزایش خودروهای مسافربر شخصی، برخی مالکان خودرو بدون رعایت ضوابط قانونی اقدام به جا به جایی مسافر کرده که لازم است رانندگان این صنف نسبت به اخذ مجوز از سازمان اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با تاکید بر این که در صورت دریافت نشدن مجوز از سوی مسافربرهای شخصی، متخلفان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شوند، گفت: رانندگان متقاضی می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به حوزه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت سازمان، واحد نوسازی واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.

اخلاقی با اشاره به بالا بردن ظرفیت جابه‌جایی‌های درون شهری تحت نظارت سازمان، تصریح کرد: هدف از این امر تأمین رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ویژه‌ای نیز جهت دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافر شخصی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی در نظر گرفته شده است که رانندگان واجد شرایط فقط با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

کد خبر 506218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.