اعلام فروش آنلاین فیلم‌ها از زمان سمفا اتفاق افتاد

رئیس انجمن پخش‌کنندگان سینما، گفت: سامانه سمفا که توسط سازمان سینمایی راه اندازی شده موجب شده تا وضعیت فروش فیلم ها کاملا شفاف و به روز شود.

به گزارش ایمنا، علی سرتیپی با اشاره به نقش این سامانه و کارکرد آن در نحوه فروش فیلم‌های سینمایی، گفت: در گذشته تنها سایت سینماتیکت وجود داشت که آمار فروش فیلم‌ها را آخر ماه از تهران، شهرستان‌ها و دفاتر پخش جمع آوری و سینما شهر سوم هر ماه آمار دقیق را اعلام می‌کرد که در این حالت بازهم آمارها و ارقام دقیق نبود زیرا یک سری از سینماها دیر اعلام می‌کردند یا به موقع نمی‌رساندند و به همین دلیل محاسبه نمی‌شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه سمفا امروز این مشکل مرتفع شده و آمار فروش فیلم‌ها به روز و در لحظه نشان داده می‌شود و دیگر نیازی به جمع آوری فروش‌ها از دفاتر پخش و تهیه کننده ها نیست.

سرتیپی خاطرنشان کرد: سامانه سمفا از نظر شفافیت فروش سامانه بسیار خوبی است زیرا در لحظه می‌توانیم در جریان جزئیات فروش فیلم‌ها قرار بگیرم.

رئیس انجمن پخش‌کنندگان سینما، گفت: به روز بودن کار بزرگی است که توسط این سامانه صورت گرفته است و کار را برای ما تهیه کننده ها و پخش کننده ها آسان‌تر کرده است زیرا حتی می‌توانیم در جریان فیلم‌هایی که در سال‌های گذشته نیز اکران داشتند، قرار بگیریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 506091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.