اعتراض پرسپولیسی‌ها و آلومینیومی‌ها به تاخیر در اعلام داوران لیگ برتر

نشست هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در شرایطی برگزار شد که مدیران دو تیم به دیر اعلام شدن داوران این مسابقه اعتراض داشتند.

به گزارش ایمنا، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) امروز جمعه برگزار شد.

در این نشست نمایندگان دو تیم، عوامل اجرایی و مسؤولان برگزاری حضور داشتند و در خصوص شرایط برگزاری بازی‌ها در زمان کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تبادل نظر شد.

در جریان این نشست، از طرف مسئولان هر دو باشگاه، به اعلام نکردن اسامی داوران بازی گلایه شد که با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ پیگیری می‌شود و قضاوت داوران خیلی حساس‌تر شده است، باید نظارت ویژه‌ای در نظر باشد تا سرنوشت تیم‌ها در نتایج، صعود و سقوط در جدول رده‌بندی همچنین اخذ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا مورد آسیب قرار نگیرد.

زیرا در هفته‌های گذشته شاهد قضاوت‌هایی بودیم که با اشتباهات تأثیرگذار و عجیب داوری، برخی نتایج به سود تیم‌هایی رقم خورد، که این موضوع می‌تواند شائبه‌هایی را ایجاد کند و هر چه به پایان این رقابت‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، این حساسیت‌ها بیشتر خواهد شد و امیدواریم با پیشگیری این موارد، حق هیچ تیمی ضایع نشود.

به گزارش ایرنا؛ امروز اسامی داوران پنج بازی از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی مشخص شد که مرتضی منصوریان و امیر عرب براقی برای استقلال و پرسپولیس سوت می‌زنند.

کد خبر 506052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.