افتتاح پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در "شهرک اندیشه" تبریز

شهردار تبریز با بیان اینکه اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری به خصوص در مناطق کم برخوردار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در طول چهار سال اخیر بوده است، گفت: پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه تکمیل شده و هفته آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر با اشاره به اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در دوره پنجم مدیریت شهری تبریز، اظهار کرد: در این دوره به موضوع بازآفرینی شهری در نقاط مختلف به خصوص در مناطق کم برخوردار توجه ویژه‌ای شده است.

وی ادامه داد: ۹۸ درصد از عملیات اجرایی هشت بلوک از پروژه ۱۲۴ واحد مسکونی شهرک اندیشه انجام شده که پس از تکمیل در هفته آینده، افتتاح و تحویل شهروندان می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به پروژه بازآفرینی شهری این کلانشهر گفت: بافت چوخورلار را به عنوان پایلوت طرح جابجایی کلید به کلید انتخاب کردیم که حدود ۸۰ درصد آن تملک شده است و پیگیر تأمین منابع مالی برای اتمام تملک هستیم.

شهین‌باهر افزود: پروژه "تجاری، رفاهی و خدماتی عتیق" نیز یک پروژه مهم شهری در تبریز است و ما تلاش می‌کنیم طی چند روز آینده، اقدامات تکمیلی آن را انجام و بعد از ۱۲ سال این مجموعه را به شهروندان تحویل دهیم.

وی گفت: در این راستا پروژه مسکونی ۲۴۰ واحدی ارم (اسد گولی) در ۱۵ بلوک طراحی شده که دو بلوک آن در مرحله بهره برداری و تحویل است.

شهردار تبریز عنوان کرد: اجرای پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی اندیشه نیز که چند سال تعطیل شده بود در دوره فعلی مدیریت شهری دوباره از سر گرفته شد و تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 505941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.