عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ تیرماه

در این بسته خبری از پرداخت ۲۷۰ هزار میلیون ریال به دهیاری‌ها تا پناهگاه جدید برای سگ‌های بلاصاحب شاهین شهر و پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگترین پارک بانوان شهر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

جذب بودجه ۳۸ میلیارد تومانی برای طرح‌های عمرانی مهریز

عبدالرسول یزدی، سرپرست شهرداری مهریز گفت: سال ۹۹ با پیگیری اعضای شورای شهر، تلاش کارکنان این نهاد، همکاری مردم و مسؤولان، ۳۸ میلیارد تومان بودجه از محل‌های مختلف جذب و صرف طرح‌های عمرانی و فرهنگی مرکز این شهرستان شد.

پرداخت ۲۷۰ هزار میلیون ریال به دهیاری‌ها

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از سال ۸۲ تاکنون ۳۱۰ هزار میلیون ریال اعتبار به دهیاری‌ها پرداخت شد که از این میزان ۲۷۰ هزار میلیون ریال سهم دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

اجرایی پناهگاه جدید برای سگ‌های بلا صاحب شاهین شهر

احمدرضا پری تبار، شهردار شاهین شهر از عملیات اجرایی پناهگاه جدید برای سگ‌های بلا صاحب در شاهین شهر به متراژ ۱۰ هزار متر مربع در خارج از شهر خبر داد و گفت: این اقدام با قید فوریت در شورای اسلامی شاهین شهر مصوب و هم اکنون دیوار کشی آن با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگترین پارک بانوان شهر قزوین

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: بزرگترین پارک بانوان شهر قزوین در جنوب شهر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این نشان از نگاه ویژه مجموعه شهرداری به بانوان در پایین شهر دارد.

اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های برون‌شهری

عبدالله متولی، مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از رصد و اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های نظارتی برون‌شهری خبر داد.

بهره‌برداری از زیرگذر کاشان

سعید ابریشمی‌راد، شهردار کاشان گفت: طرح زیرگذر شهید حاج قاسم سلیمانی این شهر به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایت ۷۶ درصدی از عملکرد دهیاری‌های کشور

حمیدرضا موفق، مدیرکل حراست و پدافند غیرعامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ۷۶ درصد از مراجعان از عملکرد دهیاری‌های کشور رضایت دارند، تاکید کرد: تلاش بیشتری برای جلب رضایت روستاییان به عمل آید.

افزایش ۱۸ درصدی حوادث شهر رودسر

سعید صابر، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر گفت: آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات این سازمان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰ در مجموع به ۱۴۵ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

شناسایی تاکسی‌های غیر فعال گرگان

مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از شناسایی تاکسی‌های غیر فعال در سطح شهر و لغو فعالیت آنها خبر داد.

کد خبر 505933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.