۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
راموس به پی اس جی پیوست

ستاره اسپانیایی بالاخره با اعلام باشگاه پی اس جی به صورت رسمی به این تیم پیوست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت ۱، سرخیو راموس طبق انتظار با پاری سن ژرمن قرارداد بست و اگرچه پیش از این گمانه زنی‌هایی وجود داشت، با این حال قرارداد رسمی فرانسوی‌ها با مدافع باتجربه اسپانیایی امضا شد.

راموس پس از پایان ۱۶ سال حضور در رئال مادرید طی انتقالی رایگان به جمع پاریسی‌ها پیوست و با این تیم قراردادی دو ساله تا ژوئن ۲۰۲۳ امضا کرد. البته روز گذشته برخی گمانه زنی‌ها نسبت به این انتقال انجام شده بود چرا که بیانیه مطبوعاتی در مورد پیراهن شماره ۴ راموس در وب سایت پی اس جی منتشر شده بود که اندکی بعد از سایت حذف شد.

حالا با اعلام رسمی سران باشگاه فرانسوی، بالاخره راموس به پاریس سن ژرمن پیوست و اعلام رسمی آن نیز در وب‌سایت رسمی این باشگاه انجام شد. راموس نیز در جریان معارفه خود گفت: از آمدن به پاریس سن ژرمن بسیار خوشحالم. این یک تغییر بزرگ در زندگی من و یک چالش جدید است و بدون شک امروز را هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

بدون شک پیوستن راموس تا حد زیادی شانس قهرمانی پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش می‌دهد و این بازیکن می‌تواند با تجربه بالای خود کمک‌های زیادی به این تیم بکند. سران پاریس سن ژرمن اذعان کرده‌اند که پروژه بلندپروازانه آن‌ها چیزی بود که راموس را متقاعد به این انتقال کرد.

همچنین راموس در این تیم شماره ۴ را که تاکنون تیلو کهرر به تن داشت در اختیار می‌گیرد. او در مورد شماره ۴ گفته: نمی‌دانم واقعاً خرافه برداشت شود یا نه ولی من از ابتدای کار شماره ۴ را به تن داشته‌ام و به همین دلیل دوست دارم که این شماره در تمام زندگی همراه من باشد چرا که برای من خوش شانسی و پیروزی‌های زیادی به همراه داشته است.‌

سرخیو راموس در پایان راجع به ترک مادرید گفت: رئال مادرید همیشه اولویت من بود و پیشنهاد دادم که یک سال دیگر نیز آن جا بمانم. البته من خودم تمایل داشتم تا حتی دو فصل دیگر نیز در مادرید بازی کنم اما آن‌ها در پاسخ به پیشنهاد من خوب عمل نکردند و پیشنهادشان قابل قبول نبود.

کد خبر 505919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.