اعتراف راننده اسنپ به قتل مسافر/ ماجرای قتل خانم آرایشگر چه بود؟

راننده اسنپ در قزوین به قتل مسافر خانم اعتراف کرد. وی در اعترافات خود گفته که به دلیل نقص فنی خودرو با مسافر خود درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان قزوین، با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیرماه سال جاری، تحقیقات قضائی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیهٔ آرایشگران قزوین و دارای ۲ سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل‌آباد بوده است که فرزند وی در تاریخ ۳۱ خرداد درخواست خودروی اسنپ برای مادرش به مقصد روستای اسماعیل‌آباد کرده و رانندهٔ خودروی تیبا پس از مراجعه به مبدأ اقدام به سوار کردن مسافر می‌کند.

در ادامه، با توجه به حضور نیافتن مسافر در سالن و پیگیری صورت گرفته، راننده اسنپ مدعی می‌شود که مسافر را در مقصد پیاده و اطلاع دیگری از وی ندارد.

در اول تیر ماه جسد سوختهٔ زنی در جادهٔ بوئین‌زهرا کشف شده و پس از انجام تحقیقات محرز می‌شود جسد مکشوفه متعلق به مسافر اسنپ بوده که به‌دلیل آسیب وارده به گلو (خفگی) فوت کرده و متعاقباً قاتل جهت عدم امکان شناسایی با بنزین جسد را به آتش کشیده بود. با توجه به قرائن، راننده احضار و منکر موضوع و مدعی اطلاع نداشتن در این زمینه بود که با توجه به شواهد موجود اتهام قتل عمد به متهم تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان منتقل شد.

گفتنی است متهم پس از حدود یک هفته اقرار به موضوع کرده و در تشریح نحوهٔ قتل بیان می‌کند که قبل از رسیدن به مقصد خودرو جوش آورده که به‌علت توقف و گرمی هوا مسافر شاکی شده و به همین خاطر بحث لفظی بین وی و مسافر رخ داده و در پی این درگیری، راننده وی را خفه کرده سپس در صندلی عقب خودرو قرار داده و پس از در آوردن زیورآلات وی و خارج کردن سیم‌کارت و رم گوشی، با تهیهٔ بنزین از جایگاه سوخت اقدام به سوزاندن مقتوله و ترک محل حادثه می‌کند.

متهم بعدازظهر روز حادثه با مراجعه به بازار قزوین قصد فروش طلاجات را داشته که با توجه به مراجعه به طلافروشی و اطلاع یافتن از بدل بودن آن اقدام به انداختن طلاجات به داخل چاه می‌کند.

با توجه به این‌که همه قرائن و امارات مربوطه حاکی از مقرون به واقع بودن اقرار متهم می‌باشد، پرونده جهت تکمیل تحقیقات به شعبهٔ بازپرسی ارجاع و در حال رسیدگی می‌باشد.

کد خبر 505762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.