مسیرهای دوچرخه‌سواری مشهد سرآمد است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که برای توسعه حمل‌ونقل پاک باید زیرساخت‌های آن در شهرها ایجاد شود، گفت: مشهد در احداث مسیرهای دوچرخه سرآمد است.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد حمل‌ونقلی و ترافیکی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: مسائل و مشکلات سرمایه گذاران، اتوبوسرانان و تاکسیرانان یکی از معضلات این حوزه بود که در شورای اسلامی پنجم مشهد مطرح شد و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان این که خط دو قطار شهری مشهد که در شورای چهارم افتتاح شده بود با تخصیص اعتبار از سوی شورای پنجم تکمیل و تجهیز شد، افزود: تعداد مسافران این خط از دو هزار نفر در زمان آغاز فعالیت شورای پنجم اکنون به ۴۰ هزار نفر رسیده که شایسته تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که برای توسعه حمل‌ونقل پاک باید زیرساخت‌های آن در شهرها ایجاد شود، مشهد را در احداث مسیرهای دوچرخه سرآمد دانست و تاکید کرد: تا زمانی که حمل و نقل عمومی را گسترش ندهیم مشکلات ترافیکی شهر برطرف نمی‌شود.

بهاروند گفت: روان سازی ترافیک شهری و ساخت تقاطع‌ها همچنین اصلاحات هندسی معابر جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان از دیگر اقدامات شده در این دوره از مدیریت شهری بوده است.

کد خبر 505729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.