عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ تیرماه

در این بسته خبری از تولید روزانه ۴۰ تن زباله در قصر شیرین تا رفع مشکلات ترافیکی شهر یاسوج و اورهال ماشین آلات مکانیزه شهرداری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای ۵ پروژه اصلاح هندسی در منطقه سه شهرداری قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته ۵ پروژه اصلاح هندسی در منطقه سه شهرداری قزوین اجرا می‌شود.

ماشین آلات مکانیزه شهرداری بجنورد اورهال می شود

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از تعمیر و اورهال کردن ماشین آلات مکانیزه شهرداری به منظور استمرار خدمات در سطح مناطق شهر خبر داد.

رفع مشکلات ترافیکی شهر یاسوج

کیومرث حاجی زاده، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش دولت برای بهره برداری از پل چهارم رودخانه بشار تا مرداد ماه خبر داد و تاکید کرد: با بهره برداری از این پل بخشی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج برطرف می‌شود.

تداوم پاکسازی زمین‌های خالی از سوی شهرداری گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از تداوم پاکسازی زمین‌های خالی در شهرداری گرگان خبر داد و گفت: طرح پاکسازی زمین‌های خالی که با هدف حفظ بهداشت عمومی و حذف نازیبایی‌های بصری و پاکیزه نگه داشتن فضای شهری از ابتدای سال ۱۴۰۰ در دستور کاری حوزه معاونت خدمات قرار گرفته بود همچنان ادامه دارد.

تولید روزانه ۴۰ تن زباله در قصر شیرین

حشمت رضایی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: هم اکنون روزانه به طور متوسط ۴۰ تُن انواع زباله شهری در این شهرستان تولید و به محل دپو حمل می‌شود.

احداث فضای سبز در ورودی بهاران سنندج

عابدین لطفی، مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران از احداث فضای سبز ورودی زیباشهر و جنب مجتمع ۲۰۲ واحدی بهار واقع در بهاران خبر داد و گفت: مساحت فضای سبز در حال احداث قریب به ۴ هزار هزار متر مربع است.

بازسازی و بازآفرینی محله های تاریخی ساری

سید علی نورانی، سرپرست شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی ساری از بازسازی و بازآفرینی محله‌های کهن ساری خبر داد.

گسترش فضای سبز شهرکرد منوط به تأمین اعتبار و آب کافی است

مجید جلالی، معاون نگهداری و توسعه فضای سبز سازمان سیما، منظر شهری شهرداری شهرکرد گفت: بالغ بر ۶۰۰ هکتار از اراضی شهرستان قابلیت درختکاری دارند اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و همچنین نبود آب کافی جهت کاشت درختان تا کنون نشده از این اراضی در راستای گسترش فضای سبز استفاده کرد.

طرح جمع‌آوری آب های سطحی آزادشهر در انتظار اعتبارات لازم

حمیدرضا ملک‌حسینی، فرماندار آزادشهر با بیان اینکه مطالعات طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در آزادشهر به اتمام رسیده است، گفت: هنوز برای اجرای این طرح اعتباری اختصاص نیافته است.

اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی در اسلامشهر

محسن حمیدی، سرپرست شهرداری اسلامشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه ۴۱ پروژه عمرانی در سطح شهر اسلامشهر عملیاتی شده و ۱۷ پروژه نیز در مرحله عقد قرارداد است.

کد خبر 505724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.