آخرین جزئیات پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان

مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان گفت: سالن اصلی این پروژه با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام اقدامات نهایی همچون نصب صندلی‌ها و موکت است.

محسن ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دکوراتیو بدنه پروژه مرکز همایش‌ها با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد، اظهار کرد: اجرا و تکمیل دکوراتیو جایگاه تماشاچیان، اجرای گلس‌های ورودی اصلی و فرعی و تکمیل نورپردازی ورودی سالن اصلی و جایگاه تماشاچیان در دکوراتیو بدنه انجام شده است.

وی با بیان این که مراحل نورپردازی عمومی پروژه شامل مهندسی و خرید چراغ جهت نورپردازی عمومی سالن اصلی انجام گرفته است، از پیشرفت ۹۷ درصدی نازک کاری فضای کنکورس خبر داد و افزود: اقداماتی نظیر تکمیل سنگ کف کنکورس، نصب شیشه‌های گلس وال راهروی طبقه میانی، مهندسی و تکمیل زیرسازی دکوراتیو سر در ورودی سالن اصلی در این بخش انجام شده است.

مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با بیان این که احداث دفاتر اداری این پروژه پیشرفت ۹۵ درصدی دارد، تاکید کرد: نصب درهای چوبی دفاتر اداری، اجرای کامپوزیت دفاتر اداری جنوبی، تکمیل اجرای سنگ کف و بدنه در این بخش انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در محوطه سازی این پروژه، ادامه داد: محوطه سازی پروژه با پیشرفت ۹۸ درصد در حال انجام است و تکمیل عملیات اجرایی سنگ مسیر ویژه VIP و پلازا، تکمیل چراغ‌های ۴ متری محوطه ویلاها، تکمیل چراغ‌های بلاردی محوطه، نصب و سربندی تابلوهای برق پارکینگ، نصب و سربندی تابلوهای برق محوطه اقداماتی است که در محوطه سازی شده است.

ترابی با بیان این که روزانه بیش از ۴۲۰ نفر نیرو کارهای اجرایی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را انجام می‌دهند، گفت: قراردادهای جاری و در حال اجرای پروژه نیز ۳۳۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 505679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.