ترویج تردد سبز در فنلاند با نصب سیستم‌های جدید شارژ

شهردار رووانیمی از نصب ۶ ایستگاه جدید شارژ برای خودروهای الکتریکی شهر خبر داده و اعلام کرده است کاربران این نوع وسایل نقلیه را از امکانات بیشتری برخوردار خواهد کرد به این امید، که هر روز بر حامیان تردد سبز در شهر افزوده شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایستگاه‌های جدیدی که قرار است به زودی در محله‌های مختلف کلانشهر رووانیمی نصب شود، از امکاناتی به مراتب پیشرفته‌تر از نوع قبلی خود برخوردار خواهد بود. رانندگان خودروهای الکتریکی می‌توانند با سرعتی بسیار بالاتر وسایل نقلیه خود را در این ایستگاه‌ها شارژ کنند، چرا که قدرت و ظرفیت شارژ در آن‌ها دو برابر نوعی قدیمی آن‌ها در شهر است. پیش از این، بسیاری از مردم مدعی شده بودند که نبود امکانات شارژ لازم، آن‌ها را از جایگزینی خودرهای دیزلی با الکتریکی مأیوس کرده است.

البته گزارشات حاکی است که اخیراً بیش از ۳۰ درصد خودروهای خریداری شده در شهر توسط مردم، از نوع الکتریکی بوده که در این راستا، شهردار ادعا کرده است خدمات بیشتری را برای رفاه این افراد فراهم می‌آورد.

ایستگاه‌های شارژی که در مرکز شهر نصب می‌شود از قدرتی به مراتب بالاتر از سایر موارد مشابه برخوردار است و می‌تواند نیرویی برابر با ۱۵۰ کیلووات تولید کند. با این حال، ایستگاه‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید و سایر مناطق رووانیمی نصب می‌شود، از قدرت کمتری برخوردار است و نیروی ۵۰ کیلوواتی را برای خودروها فراهم می‌آورد.

البته شهردار مدعی شده که اگرچه قدرت ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد، با این حال، تمام ایستگاه‌ها امکان شارژ کامل وسایل نقلیه را در تنها ۱۰ دقیقه فراهم می‌آورد. علاوه بر این، شهردار از سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در بخش تردد سبز شهر خبر داده و اعلام کرده است تمام موانع نظیر ترافیک‌های خودرویی در بزرگراه‌ها را از میان خواهد برداشت تا رفاه بیشتر رانندگان خودروهای الکتریکی را فراهم آورد.

ترویج تردد سبز در فنلاند با نصب سیستم‌های جدید شارژ

کد خبر 505675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.