۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کاهش نرخ ازدواج در سال ۹۹

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، بیشترین و کمترین میزان افزایش نرخ ازدواج در استان‌های مختلف کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، اعظم کریمی با تشریح جزئیات آمار ازدواج در کشور طی سال ۹۹ گفت: در سال ۱۳۹۹ و در مجموع کل کشور با ۴.۴۲ درصد افزایش آمار ازدواج نسبت به سال ۱۳۹۸ مواجه بودیم.

وی با اشاره بر بیشترین استان برخوردار از افزایش نرخ ازدواج اظهار کرد: استان خراسان جنوبی با بیشترین میزان افزایش ازدواج در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن، به میزان ۱۷.۰۲ درصد مواجه بوده است.

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد: پس از آن استان‌های یزد، کرمان، بوشهر و هرمزگان با حدود ۱۰ درصد در ردیف‌های بعدی افزایش نرخ ازدواج قرار دارند.

کریمی با اشاره بر استان‌هایی که شاهد کم‌ترین میزان افزایش نرخ ازدواج بوده‌اند، اظهار کرد: همچنین استان‌های کردستان با ۱.۳۳ درصد، البرز با ۱.۱۳ درصد و فارس با ۰.۱۴ درصد، کمترین تغییرات در افزایش نرخ ازدواج را داشته‌اند.

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

وی با اشاره بر استان‌هایی که شاهد کاهش نرخ ازدواج بوده‌اند نیز تصریح کرد: استان‌های تهران با -۰.۵۸ درصد، کرمانشاه با -۱.۷۴ درصد و همدان با -۲.۶۶ درصد با کاهش آمار ازدواج مواجه بوده‌اند.

منبع: مهر

کد خبر 505629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.