دانلود گیسو قسمت ۱۹ (عاشقانه ۲) با ترافیک نیم بها + لینک مستقیم HD و بدون حذفیات

دانلود سریال گیسو قسمت نوزدهم و تاریخ پخش سریال گیسو منتشر شده است. در ادامه لینک‌های دانلود سریال گیسو، به همراه تاریخ پخش، جزئیات ساخت، خلاصه داستان، بازیگران سریال گیسو و همچنین تریلر این سریال را می‌بینید .

به گزارش ایمنا، گیسو فصل جدیدی از سریال عاشقانه است که هر چهارشنبه منتشر می‌شود. داستان سریال عاشقانه با درگیری‌های یک زوج جوان آغاز می‌شود و در ادامه به مشکلات تک تک شخصیت‌ها که به واسطه پگاه و همسر وی به مخاطب معرفی می‌شوند، می‌پردازد! ساره بیات و محمدرضا گلزار زن و شوهر محوری سریال بودند و در کنار آنها افرادی مثل هومن سیدی، بهاره کیان افشار، حسین یاری، پانته آ بهرام و … ایفای نقش می‌کردند.

قسمت ۱۹ سریال گیسو

پخش فصل اول گیسو که از ۱۳ اسفند ماه ۹۹ آغاز شده تا تابستان ۱۴۰۰ به درازا می‌کشد و با توجه به اینکه فصل دوم گیسو هنوز فیلمبرداری نشده است و گفته می‌شود که از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کلید می‌خورد، تا زمانی که آماده شود احتمالاً وقفه‌ای در پخش را تجربه خواهد کرد.

دانلود گیسو قسمت ۱۹ (عاشقانه ۲) با ترافیک نیم بها + لینک مستقیم HD و بدون حذفیات

داستان سریال گیسو

سریال گیسو اما روایت سریال عاشقانه را این‌طور دنبال می‌کند که رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آنها آنطور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند.

خلاصه سریال گیسو

گیسو درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی و پولشویی است و با توجه به ساخت سریال‌های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده داستان سریال عاشقانه روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلات‌شان است که هر شخصیت قصه و گذشته مخصوص به خودش را دارد...
زنی به نام گیسو برازنده (مهناز افشار) وارد زندگی چند زوج جوان می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود و در ادامه گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی میان دو زوج جوان به نام‌های سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) ایجاد می‌کند.

قسمت نوزدهم گیسو در سایت نماوا قابل مشاهده است.

دانلود قسمت ۱۹ سریال گیسو

دانلود قسمت نوزدهم سریال گیسو کیفیت ۴۸۰

دانلود قسمت نوزدهم سریال گیسو کیفیت ۷۲۰

دانلود قسمت نوزدهم سریال گیسو کیفیت ۱۰۸۰

دانلود قسمت نوزدهم سریال گیسو کیفیت HQ_ ۱۰۸۰

دانلود قسمت نوزدهم سریال گیسو کیفیت BLURAY

همه کیفیت‌ها

کد خبر 505594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.