صنعت فرش حداد ۳ _ ۱ شاهین خزر رودسر/ نخستین پیروزی شاگردان نادری در لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی امروز سه شنبه _ ۱۵ تیر ماه _ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه مرد آباد یزد میزبان شاهین خزر رودسر بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود صنعت فرش حداد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی امروز سه شنبه _ ۱۵ تیر ماه _ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه مرد آباد یزد میزبان شاهین خزر رودسر بود که این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود صنعت فرش حداد به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی تیم صنعت فرش حداد نسبت به تیم شاهین خزر رودسر برتری داشت و محمد علی نظر زاده در دقیقه ۶ گل برتری صنعت فرش حداد را به ثمر رساند، این تیم پنج بار دیگر موقعیت گلزنی داشت که شوت‌ها به تیرک دروازه شاهین برخورد کرد. در نهایت این نیمه با تک گل محمد علی نظر زاده به نفع صنعت فرش حداد به پایان رسید.

صنعت فرش حداد ۳ _ ۱ شاهین خزر رودسر/ نخستین پیروزی شاگردان نادری در لیگ برتر فوتبال ساحلی

در نیمه دوم برتری صنعت فرش حداد ادامه داشت و توسط محمد علی نظری و علیرضا اسلامی دو گل دیگر به ثمر رساندند. در اواخر نیمه دوم روی یک ضربه خطا، تیم شاهین خزر رودسر توسط مهدی دروازه فرش حداد را باز کرد.

در نیمه سوم رقابت نزدیکی دو تیم با یکدیگر دارند که در نهایت بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم صنعت فرش حداد اصفهان به پایان رسید.

کد خبر 505556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.