افتتاح ۲ پروژه زیست محیطی در شیراز

شهردار شیراز گفت: ورودی شرقی شیراز با سنگ‌های تراشیده و درختان و چمن از پیله خارج و پروانه زیبایی می‌شود که چشم نواز است و شادابی را بشارت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در اینستاگرام خود نوشت:

"امروز، قلب سبزِ بولوار خلیج فارس تپیدن را آغاز و چشم چشم‌انداز خرم خود را به شهروندان تقدیم می‌کند. ورودی شرقی شیراز با سنگ‌های تراشیده و درختان و چمن از پیله خارج و پروانه زیبایی می‌شود که چشم‌نواز است و شادابی را بشارت می‌دهد. منظر سبز بولوار خلیج فارس که حرمت نامش را می‌داند برای ایجاد نشاط در شهروندان ابزار برجسته‌ای دارد؛ آلاچیق، آب نما، تجهیزات ورزش، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری و..... پارکینگ هم دارد و از انواع مبلمان شهری بهره برده است. این مسیر سبز پرده را کنار زده و ساعتش را برای اعلام حضور، کوک کرده است. "

افتتاح پروژه زیست محیطی در شیراز

اسکندرپور در پست دیگری نوشت:

"بوستان گلسرخ با وسعت یک هکتاری و ظاهری سبز و آراسته در جوار میدان الله حکایتش را شروع می‌کند. دلنواز و امیدوار، چشم به آسمان می‌دوزد، "به نام خدا" می‌گوید و تقدیرش را پیش می‌گیرد. این بوستان برای بازی کودکان، اسباب و ذوق دارد و در همه دقایقش به خصوص غروب‌های تابستانی با نور و نشاط، کلاه از سر برمی‌دارد و به شهروندان سلام می‌کند. بوستان گلسرخ برای نبرد با کسالت، لباس رزم پوشیده و افزایش سرانه فضای سبز شهری را جشن می‌گیرد. "

افتتاح پروژه زیست محیطی در شیراز

کد خبر 505513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانو IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    بسیار عالی اما چه کنیم با نبود اب ورعایت بهداشت وسلامت عزیزانمان امروزه با بی ابی در بروی کودکانمان بسته وهمه را خانه خفگان کرده