تخلیه ۳ هزار سرویس خاک در سایت نخاله‌ ساختمانی بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: در خرداد ماه امسال بیش از سه هزار سرویس خاک و نخاله در سایت دفع نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده است.

پوریا دروار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخلیه غیراصولی نخاله‌های ساختمانی در حال برنامه‌ریزی هستیم در این راستا تعدادی از خودروهای حمل نخاله در سطح شهر کد گذاری شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی افزود: تخلیه هر نوع نخاله باید در محل‌های مجاز که برای این کار در نظر گرفته شده، انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس ادامه داد: طی خرداد ماه امسال پنج مورد جلوگیری از حمل خاک و نخاله بدون مجوز، هشت مورد توقیف مدارک خودروهای متخلف و ۲۲ مورد نیز مجوز حمل خاک و نخاله توسط سازمان مدیریت پسماند صادر شده است.

دروار با بیان این که هر گونه حمل و نقل خاک و نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر باید با مجوز این سازمان انجام شود، گفت: در صورت نداشتن هماهنگی و کسب نکردن مجوزهای لازم، با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر این که فقط خودروهای کد گذاری شده مجاز به حمل نخاله از سطح شهر هستند، ادامه داد: سایت تل سیاه و سایت نخاله‌های ساختمانی واقع در بزرگراه شهید رجایی محل‌های مجاز تخلیه خاک و نخاله ساختمانی است. تخلیه نخاله ساختمانی در سایر نقاط شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برابر ماده ۱۶ و ۲۰ قانون مدیریت پسماند برخورد می‌شود.

کد خبر 505418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.