جواد امام:  احزاب اصلاح طلب باید صدای مردم باشند

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: اصلاح طلبی جامعه محور به معنای این است که احزاب اصلاح طلب باید صدای مردم باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف جامعه را پیگیری کنند.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص راهبرد اصلاح طلبان برای آینده اظهار کرد: صدوق رأی تنها راه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است، اما متأسفانه برخی تلاش می‌کنند تأثیرگذاری صندوق رأی را کاهش دهند.

وی افزود: انتظار می‌رود مطالبه اصلی اصلاح طلبان بازگشت تأثیرات صندوق‌های رأی در آینده کشور باشد، زیرا عدم تأثیرگذاری آن در تعیین آینده کشور باعث کاهش مشارکت مردم در کشور می‌شود.

عضو جبهه اصلاحات ایران ادامه داد: اصلاح طلبی جامعه محور به معنای این است که احزاب اصلاح طلب باید صدای مردم باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف جامعه را پیگیری کنند.

امام تصریح کرد: در صورتی که ارتباط احزاب با جامعه قطع شود و جریان‌های سیاسی توجهی به مطالبات مردم نداشته باشند و تنها در جهت تحقق اهداف خود گام بردارند، قطعاً مورد اقبال جامعه قرار نمی‌گیرند.

وی یادآور شد: همچنین ارتباط احزاب با مردم نیازمند ایجاد فضای مناسب است در صورتی که فضای مناسب برای فعالیت احزاب ایجاد نشود، آنها نمی‌توانند مطالبات مردم را نمایندگی کنند.

عضو جبهه اصلاحات ایران ادامه داد: احزاب نباید فقط فعالیت سیاسی داشته باشند؛ بلکه باید مطالبات اجتماعی و فرهنگی و حتی اقتصادی جامعه را نیز نمایندگی کنند.

کد خبر 505403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.