ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

آبی پوشان در ادامه رقابت های لیگ برتر امشب به مصاف تراکتور می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و تراکتور عصر امروز در شرایطی از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه به میزبانی استادیوم آزادی تهران رو در روی هم صف آرایی می‌کنند که آبی‌های پایتخت برای قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارند. از سوی دیگر تراکتوری‌ها اگر می‌خواهند کور سوی امیدشان به سهمیه زنده بماند باید استقلال را مغلوب کنند البته نبردهای استقلال و تراکتور همواره جدا از جذابیت‌های جدولی، جدالی حیثیتی به شمار می‌رود که برای طرفداران متعدد هر دو طرف دارای اهمیت فراوانی است.

حسینی درون دروازه

استقلال با حضور سید حسین حسینی طی چهار بازی اخیر کلین شیت کرده و عملکرد او در کنار خط دفاعی موجب می‌شود تا به احتمال فراوان فیکس باشد.

مدافعان با حضور موسوی

عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد نادری و احمد موسوی پنج مدافع آبی‌ها برابر تراکتور خواهند بود. آبی‌ها در خط دفاعی مشکل زیادی ندارند و احمد موسوی به جای وریا غفوری در ترکیب قرار می‌گیرد. غفوری به دلیل مصدومیت تیم استقلال را همراهی نخواهد کرد.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان فیروز کریمی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سعید مهری در خط میانی استفاده کند.

دو مهاجم در خط حمله

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. آرمان رمضانی و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید در برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است ارسلان مطهری می‌توانند در نیمه دوم برای آبی‌ها به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور تبریز

سید حسین حسینی، احمد موسوی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، مهدی قایدی.

کد خبر 505380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    انشاالله که استقلال برنده شه