عامل اصلی تنش ناظر بازی بود/ امیدواریم نتیجه بگیریم اگر اجازه دهند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در بازی سایپا با پیکان هم داور چهارم یک پنالتی برای سایپا گرفت، در این بازی هم داور چهارم یک اخراجی تقدیم سایپا کرد که با خیال راحت بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی فریدونی پس از تساوی ذوب آهن مقابل سایپا، اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال تقاضا می‌کنم هر کجا جلال مرادی را می‌فرستند به عنوان ناظر پانزده نفر را هم بفرستند خود مرادی را کنترل کند، به نظرم عامل اصلی تنش امروز وی بود که نمی‌داند کجا ورود کند و کجا ورود نکند. دیگر VAR هم نمی‌خواهیم یک سری پرداخت‌های اضافه به داور چهارم بدهید کار VAR را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: جلال مرادی تمام سلیقه خود را می‌خواهد حاکم کند، وقتی مربی اخراج شده پشت فنس می‌تواند باشد، اینها جای مربی و بازیکن ذخیره را هم می‌خواهند مشخص کنند و در حد معمول فوتبال هم هرکس حرف می‌زد با اعتراض مرادی و ناظر فدراسیون مواجه می‌شد. داور وقتی خود کارت زرد را داده، داور خط هم به صحنه نزدیک تر بوده است، داور چهارم چرا نظر می‌دهد. در بازی سایپا با پیکان هم داور چهارم یک پنالتی برای سایپا گرفت، در این بازی هم داور چهارم یک اخراجی تقدیم سایپا کرد که با خیال راحت بازی کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: متأسفانه تحت تأثیر جو رسانه هستند، دیروز وقتی شب قبل از بازی حکم را دادند تعجب کردیم که ظاهراً برنامه از پیش تعیین شده بود.

فریدونی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با این صحبت‌ها کمیته انضباطی شمارا می‌خواهد، تصریح کرد: در خدمتشان هستیم، می‌رویم و میاییم مشکلی ندارد. شکایت از داوری هم ما به جایی نمی‌رسد زیرا از اول فصل داریم شکایت می‌کنیم به جایی نرسیده است و هرچی می‌گوئیم فایده ندارد. نمی دانم مسئولیت کمیته داوران چیست و در فوتبال چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: فقط ما نیستیم بلکه خیلی از تیم‌ها از داوری ناراضی هستند، VAR هم نیست هر کاری بخواهند انجام می‌دهند و داور چهارم نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. هرکاری باید می‌کردیم، انجام دادیم ولی وقتی که هفته‌ها پایانی نزدیک می‌شود فشار عصبی روی کادر و بازیکنان زیاد می‌شود و این اتفاقات شرایط را بدتر می‌کند که امیدواریم بتوانیم در دیگر بازی‌ها نتیجه بگیریم اگر اجازه دهند.

کد خبر 505348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.