پیشرفت پروژه شهرک مهدی آباد شیراز

شهردار شیراز گفت: سال گذشته که به شهرک مهدی آباد آمدم، شنونده گلایه‌های ساکنین این محله و بیننده مشکلات آنها به ویژه درخصوص لزوم آسفالت کوچه‌ها بودم اما به علت اجرایی نشدن شبکه فاضلاب، شهرداری امکان جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها را نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در اینستاگرام خود نوشت:

"صبح امروز دوشنبه چهاردهم تیرماه به همراه شهردار منطقه ۹ بازدیدی از آسفالت معابر و کوچه‌های شهرک مهدی‌آباد (کتس بس) که این روزها در حال اجراست، داشتم.

سال گذشته که به شهرک مهدی آباد آمدم، شنونده گلایه‌های ساکنین این محله و بیننده مشکلات آنها به ویژه در خصوص لزوم آسفالت کوچه‌ها بودم اما به علت اجرایی نشدن شبکه فاضلاب، شهرداری امکان جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها را نداشت.

خوشبختانه با توافق انجام شده بین شهرداری شیراز و شرکت آبفا مقرر شد، این شرکت شبکه فاضلاب را اجرا و شهرداری نیز بلافاصله اقدامات زیرساختی را انجام دهد.

هم اکنون شرکت آبفا در کوچه‌های ۵۰،۵۱،۵۳،۵۵،۵۷ ،۴۹ شبکه فاضلاب را اجرا و شهرداری نیز بلافاصله آسفالت این کوچه‌ها را انجام داده است و پس از اجرای شبکه فاضلاب در سایر کوچه‌ها و معابر شهرداری نیز اقدامات لازم جهت بهسازی محیط را انجام می‌دهد. "

پیشرفت پروژه شهرک مهدی آباد شیراز

کد خبر 505323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.