مصدومیت راننده در حادثه متلاشی شدن خودرو پژو

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف و برخورد سه خودرو در جاده گویم، مصدومیت شدید یک راننده جوان را در پی داشت.

محمد هادی قانع در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۰۰:۲۸ بامداد امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تصادف شدید سه خودرو در جاده گویم به سمت قلات گزارش شد که عوامل امدادی ایستگاه شماره هشت به همراه گروه امداد و نجات جاده‌ای عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی به دلیل سرعت بالای خودروی پژو ۴۰۵ و تسلط نداشتن راننده بر کنترل آن، پس از انحراف از مسیر اصلی با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرده و پس از آن، یک خودروی تیبا در همان مسیر با خودروی ۴۰۵ برخورد کرده و متوقف می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدن علائم راهنمایی در طول مسیر، به دلیل متلاشی شدن خودروی پژو ۴۰۵ و گرفتار شدن راننده در خودرو سریعاً به وسیله تجهیزات امدادی بدنه خودرو را برش داده و راننده ۲۲ ساله آن را که تنها مصدوم این سانحه رانندگی بود از آن خارج کردند.

قانع گفت: راننده که در وضعیت جسمی نامناسبی قرار داشت به سرعت توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: آتش نشانان اقدام به پاکسازی سطح جاده از بقایای تصادف کردند و محل حادثه را جهت بررسی علت وقوع آن تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کد خبر 505243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.