احداث ۱۲ بوستان در بیرجند

رئیس شورای شهر بیرجند گفت: در چهار سال دوره پنجم شورای اسلامی شهر بیرجند ۱۲ بوستان و پارک در مرکز استان در حال احداث یا آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم تقی زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"فاز نخست بوستان کاجستان افتتاح شد. بوستان کاجستان بیرجند در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد. سال ۹۶ حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرداری اختصاص پیدا کرد که ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافت در حالی که در چهار سال گذشته به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

افزایش اعتبارات عمرانی به دلیل توجه به پروژه‌های عمرانی شاخص و مهمی بود که توسط شهرداری و شورای پنجم ارائه و دنبال شد. در نتیجه پروژه‌های بزرگی در استان رقم خورد. وفاق، انسجام و همدلی که بین شورای اسلامی دوره پنجم با شهرداری وجود داشت منجر به اجرای پروژه‌های شاخص و مهمی چون اجرای سایت پسماند شهری شد که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

در چهار سال دوره پنجم شورای اسلامی شهر بیرجند ۱۲ بوستان و پارک در مرکز استان در حال احداث یا آماده بهره برداری است. احداث فرهنگسرای شهر بیرجند میدان بزرگ اجتماعات و بوستان کاجستان و سایت پسماند شهری از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی مرکز استان است که امیدواریم در دوره‌ی ششم نیز نسبت به اداره این روند اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. "

کد خبر 505198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.