کارگردانانی که فیلم بد نمی سازند

رسول صدرعاملی، کارگردان سینمای ایران، در صفحه شخصی خود فهرست یک مجله انگلیسی را منتشر کرده که در آن اسامی کارگردان هایی آمده است که فیلم بد نمی سازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول صدر عاملی با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"کارگردانانی که فیلم بد نمی‌سازند

فهرست یک مجله انگلیسی: از مارتین اسکورسیزی و کریستوفر نولان تا اصغر فرهادی و بونگ جون هو

شمار زیادی از کارگردانان حال حاضر و تاریخ سینما هستند که با ساختن یک فیلم شاهکار به سینما دوستان شناخته شدند، اما فیلمسازان بزرگی هستند که توانسته‌اند آثار درخشانی به صورت مداوم تولید کنند، مجله انگلیسی فاروت در مطلبی ۱۰ فیلمساز را معرفی کرده که این خاصیت را داشته‌اند که به طور مداوم آثار خوبی ساخته‌اند و فیلم بدی در کارنامه کاریشان ندارند و آثارشان به درجه‌ای از موفقیت بین‌المللی رسیده است.

این لیست شامل مارتین اسکورسیزی، کریستوفر نولان، کوئنتین تارانتینو، بونگ جون هو، دنی ویلینو، گرتا گرویگ، مارتین مک دونا، برادران کوئت، کلی رایکارد و اصغر فرهادی است. در این مطلب درباره اسکورسیزی نوشته شده که تنها حضور او روی پوستر نشان دهنده کیفیت آن اثر است.

این مجله فرهادی را کارگردانی ایرانی معرفی کرده است که با بردن دو جایزه اسکار همچنان توسط بخش زیادی از مردم شناخته نمی‌شود. چیزی که مایه شرم است، چون او فیلمساز مولفی است که دائماً فیلم‌هایی صمیمانه و درونی می‌سازد و شاید بهترین مسیر برای شروع تماشای آثارش، فیلم برنده بهترین اسکار خارجی زبان یعنی جدایی نادر از سیمین باشد. "

کارگردان هایی که فیلم بد نمی سازند

کد خبر 505179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.