۵۰ هزار مهدکودک و پیش‌دبستانی تحت پوشش سازمان تعلیم و تربیت قرار می‌گیرد

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: ۵۰ هزار مهدکودک و پیش‌دبستانی تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش علیرضا حاجیان‌زاده در نشست مشترک با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با اشاره به اولین سفر کاری خود با مسئولیت رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک، به مشهد مقدس، گفت: امیدواریم تعلیم و تربیت کودک با نورانیت برگرفته از ولایت امام رضا (ع) پایه‌ریزی شود.

وی با اشاره به پوشش حدود ۱۶ هزار مهدکودک تحت پوشش سازمان بهزیستی و حدود ۳۰ هزار مرکز پیش‌دبستانی در سراسر کشور از سوی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اظهار کرد: ۱۴ دستگاه و سازمان اقدام به راه‌اندازی مهدهای کودک با مجوزهای داخلی خود کرده‌اند که تمامی این مراکز باید تحت پوشش سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار بگیرند.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تأکید بر رویکرد تربیتی و ارتقای کیفیت محتوا و برنامه‌های مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی، گفت: تمامی کودکان و خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش فعالیت‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک قرار خواهد گرفت، برای تمامی خانواده‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ضمن توانمندسازی آن‌ها در حوزه‌های تعلیم و تربیت، مشاوره‌های تربیتی و محصولات موردنیازی چون قصه‌های مناسب کودکان، پویانمایی و بازی‌های کودکانه با مفاهیم تربیتی به آن‌ها ارائه کنیم.

وی گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در راستای سیاست‌گذاری و نظارت در حوزه دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک چون صداوسیما، انتشارات کودک و… ورود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 505003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.