تفاوت بینش سیاسی نباید پروژه‌ها را متوقف کند/ در خدمت به اصفهان کوتاهی نکردیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شهر اصفهان نباید در هر دوره‌ای با هر بینش سیاسی پروژه‌ها متوقف شود و هرکسی زمام امور را در دست می‌گیرد باید موفق عمل کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه ۱۳ تیرماه_ در آئین افتتاح تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار، احداث نیروگاه ۲۶۰ کیلوواتی خورشیدی و دیگر پروژه‌های عمرانی و خدماتی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال اظهار کرد: خرسندیم امروز شهر سرزندگی خود را دارد و هر هفته شاهد اتفاقات ارزشمندی در شهر هستیم لذا امیدوارم مسیر به وجود آمده برای اجرا و بهره برداری از پروژه‌های متعدد در شهر استمرار پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه در شهر اصفهان نباید در هر دوره‌ای با هر بینش سیاسی پروژه‌ها متوقف شود و هرکسی زمام امور را در دست می‌گیرد باید موفق عمل کند، افزود: هیچ کسی نیست که در شهر نگران و دلواپس موفقیت دیگران نباشد، چرا که سود آن متوجه همه مردم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهر اصفهان دری گرانبها است که همه باید به آن ببالیم و تلاش کنیم که جایگاه واقعی خود را بیش از گذشته در کشور و جهان پیدا کند.

نصراصفهانی ادامه داد: امروز که روزهای پایانی عمر شورای پنجم است بسیار خرسندیم که هر آنچه در توان داشتیم را به لحاظ مالی و اقتصادی در مسیر خدمت به مردم به کار گرفتیم و قصور یا کوتاهی نکردیم، امانتدار مردم بودیم و تلاش کردیم شهر را به بهترین نحو مدیریت کنیم و البته اگر قصوری بوده قطعاً تعمدی نبوده است.

وی با بیان اینکه همواره تلاش کردیم که پیشران شهر در امور مختلف باشیم، اضافه کرد: شهر یک موجود زنده است که نیاز به مراقبت دارد بدین سبب هرکسی باید تلاش کند این موجود زنده به زندگی خود ادامه داده و هر روز این مسیر به خوبی استمرار یابد.

کد خبر 504975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.