تصویربرداری «روزگار جوانی» به پایان نزدیک شد

مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» که این روزها در حال تصویربرداری است در لوکیشن‌های جدید، مراحل پایانی ضبط خود را سپری می‌کند. تاکنون بیش از ۸۵ درصد از این سریال ضبط شده است و تا ۲۰ تیرماه همه سکانس های تهران به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، تولید مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.

لوکیشن‌های جدید این مجموعه عبارتند از قهوه خانه بین راهی، شرکت، اتاق ملاقات زندان، مسجد و خیریه، تصادف بین جاده‌ای، آتش سوزی مینی بوس و … که پس از ضبط سکانس‌های مورد نظر عوامل این مجموعه برای ضبط بخش‌های پایانی راهی شمال کشور خواهند شد.

محسن توکلی ۱۵ قسمت این سریال را تدوین اولیه کرده است و همزمان با ضبط ادامه این مجموعه، قسمت‌های بعدی را نیز روی میز تدوین خواهد برد.

بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران روزگار جوانی هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود رضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی داستان این سریال را روایت می‌کنند.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

کد خبر 504942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.