پیش‌بینی بورس فردا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

بیش بینی بورس فردا دوشنبه: پیش بینی می‌شود بازار فردا مثبت و نماگر بازار بورس تهران عددی بالغ بر پنج تا ۱۵ هزار واحد رشد کند، پیش بینی می‌شود که گروه‌های بانکی، پتروشیمی و دارویی تأثیر مثبت بیشتری در بازار فردا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ دوشنبه ۱۴ تیرماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز یکشنبه حجم عرضه‌ها به اندازه‌ای افزایش یافت که بسیاری از نمادهای بزرگ بازار سرمایه به صف فروش نشستند.

در پیش بینی بازار روز گذشته گفته شد که پیش بینی می‌شود بازار روز یک شنبه ۱۳ تیر ماه با حجم عرضه بالا در ساعات ابتدایی روبرو خواهد شد و سپس متعادل‌تر شود، این اتفاق امروز در بازار سرمایه افتاد، اما شاخص کل کار خود را با افت تمام کرد.

نرخ بهره بین بانکی به ۱۸ درصد کاهش یافته که احتمال می‌رود در آینده نزدیک کاهش بیشتری پیدا کند این موضوع بر روی پی بر ای ( P/E) تعادلی بازار سرمایه تأثیر می‌گذارد و منجر می‌شود که بازار سبز پوش شود، نرخ دلار در بازار آزاد نیز به محدوده ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است که نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری را تجربه کرده است، بنابراین انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد افزایش یابد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا مثبت و نماگر بازار بورس تهران عددی بالغ بر پنج تا ۱۵ هزار واحد رشد کند، پیش بینی می‌شود که گروه‌های بانکی، پتروشیمی و دارویی تأثیر مثبت بیشتری در بازار فردا داشته باشند.

کد خبر 504939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    بسیار عالی