گوشی جدید ZTE چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد که شرکت ZTE قصد دارد گوشی جدید خود به نام Axon 30 را در سال جاری وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی ZTE Axon 30 با شماره مدل ZTE A2322 گواهینامه 3C را دریافت کرده است، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ 1080 * ۲۴۶۰ پیکسلی است. حسگر اثر انگشت این گوشی روی صفحه نمایش قرار گرفته شده است.

گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی ZTE Axon 30 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکروی پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی تعبیه شده پایین صفحه نمایش گوشی نیز دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی ذکر شده به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود، با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه است و از رابط کاربری MyOS 11 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد. همچنین انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴ هزار و ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی نیز بهره می‌برد.

به احتمال بسیار زیاد، شرکت ZTE تاریخ عرضه و قیمت گوشی Axon 30 را در زمان معرفی رسمی اعلام خواهد کرد، البته شایعات منتشر شده نشان می‌دهد که قیمت این محصول تقریباً ۶۰۳ دلار خواهد بود.

کد خبر 504934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.