شکاری: ۳۰۰ هزار یورو را روبین می‌دهد نه من

به تازگی دادگاه بین المللی ورزش باشگاه روبین را به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو به حساب باشگاه ذوب آهن به خاطر حق رشد رضا شکاری محکوم کرده است.

به گزارش ایمنا، بازیکن فعلی تیم گل گهر بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ مورد توجه باشگاه روبین قرار گرفت و راهی این تیم روسی شد. هر چند درخششی در ترکیب این تیم نداشت و مجبور به بازگشت به ایران شد و هم اکنون هم در تیم گل گهر توپ می‌زند. خبر این‌طور عنوان شد که باشگاه روسی و رضا شکاری به پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه ذوب آهن محکوم شدند اما رضا شکاری می‌گوید این پول باید توسط روس‌ها به باشگاه ذوب آهن پرداخت شود و این رأی علیه او نیست.

هافبک گل گهر در این باره می‌گوید: سعید آذری در اصفهان به من خیلی لطف کرد و به گردنم خیلی حق دارد اما به خاطر باشگاه ذوب‌آهن باید کارش را می‌کرد. من در این ماجرا دخالت نمی‌کردم اما به تازگی متوجه شدم ۱۱۵ هزار یورویی که ذوب‌آهن قبلاً دریافت کرد، حق رشد (حق آموزش) من بوده ولی فکر می‌کردم پول رضایت‌نامه‌ای است که در قرارداد نوشته بودیم. به هر حال حکم به نفع باشگاه ذوب آهن صادر شد. باشگاه روبین کازان به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو محکوم و جریمه شد. این رأی برای من هیچ محرومیت و تبعاتی ندارد. با این حال آن‌ها هم حق اعتراض دارند و ذوب‌آهن به این راحتی نمی‌تواند پول را بگیرد.

رضا شکاری در پاسخ به این سوال که احتمالاً فیفا به خاطر رأی دادگاه بین المللی ورزش رأی جدیدی را علیه او صادر خواهد کرد؛ گفت: من در این باره چیزی نشنیده‌ام. اگر موضوعی بود حتماً به من اطلاع داده می‌شد. پرونده از سوی فیفا مختومه شده و دادگاه بین المللی ورزش در مورد آن رأی صادر کرده است. بعید می دانم پرونده دوباره به فیفا برگردد و رأی تازه ای در خصوص این پرونده صادر شود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 504914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.