قطعی برق تهران و کرج ناشی از حوادث شبکه بود

سخنگوی صنعت برق در رابطه با قطعی برق شب گذشته در تهران و کرج گفت: قطعی برق گسترده نبوده و با برنامه انجام شده است، بخشی از این قطعی نیز به ناشی از حوادث بوده که مجبور شدیم برای حفظ پایداری شبکه برق برخی از مناطق را به صورت اجباری قطع کنیم، پس از رفع این مشکل، این مناطق برق دار شد.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با قطعی برق شب گذشته در تهران و کرج اظهار کرد: قطعی برق گسترده نبوده و با برنامه انجام شده است، بخشی از این قطعی نیز به ناشی از حوادث بوده که مجبور شدیم برای حفظ پایداری شبکه برق برخی از مناطق را به صورت اجباری قطع کنیم، پس از رفع این مشکل، این مناطق برق دار شد.

وی افزود: به دلیل محدودیتی که در فعالیت نیروگاه‌های برق آبی در شرایط کنونی وجود دارد، با توجه به افزایش دما و افزایش مصرف برق، باری حفظ پایداری شبکه، برنامه خاموشی در شبکه سراسری برق اعمال می‌شود.

سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان همکاری کنند و به ویژه در ساعت اوج بار مصرف خود را کاهش داده، همچنین مشترکان صنعتی و بخش کشاورزی که در حال حاضر بخشی از مصرف خود در ساعت اوج مصرف را کاهش می‌دهند، همکاری بیشتری داشته باشند، این محدودیت‌ها بر طرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شب گذشته (شنبه ۱۲ تیرماه)، کاربران شبکه‌های اجتماعی از نقاط مختلف کشور از جمله اهواز، اصفهان، مشهد، شیراز، ممسنی، زاهدان، کرمانشاه، کرج، سمنان، زابل و … خبر از قطعی گسترده برق دادند. همچنین از مناطق مختلف غرب و شرق تهران مانند نارمک و تهران پارس، پونک و.. قطعی برق گزارش شد.

کد خبر 504908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • زمانی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    11 0
    ما روزهای گرم‌تر و پرمصرف تری هم داشتیم.چرا شفاف اعتراف نمی کنید که برق مردم را در استخرا ج بیت کوین ها هزینه می کنید تا پولدارها پولدارتر بشوند.
  • میدیا لطیفی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    5 1
    دیروز تا شب سه بار برق ما رفت صبح ۹تا۱۱ ۱۴ تا ۱۶ و۲۱ تا۲۳ شب این انصافه ما منطقه ۲ خاموشی میدان شهدا بقل تالار فرهنگیان هستیم خودم خیاطم همسرم سیم پیچ دیروز هردو از کارو زندگی افتادیم حتی شب ما برق نداشتیم واحد رو برومون برق داشت خدا نگذره که انقدر اجحاف میکنید
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    چرا هیچکاری واس مردم نمیکنید گرونی ک هس هیچ‌با این قطع شدن برق از کار و زندگی میفتن مردم دیگه خسته شدن مردم چرا اینکارو میکنید چرا روزگار مردمو دارین سیاه میکنین لااقل یه تایم مشخص واس قطعی برق بگید نکنید اینکارارو بقرآن خدا خیر بهتون نمیده انقد مردمو اذیت نکنید
  • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    تو روستای پایین نظرابادیم بخدا از دیروز روزی ۷ ساعت قطعی داشتیم الانم از ساعت ۱۱ صبح برق قطعه آنتن نداریم هیچی نداریم تا ۶ بعدازظهره هنور نیومده خدا میدونه کی بیاد
  • محمد IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    5روزه برق سه بار در روز قطع میشه مردم مغازه دارن پیرمرد همسایمون گریه میکرد همه بستنی هاش آب شده بود هر چی پولداره برق داره برق مردم بدبخت بیچاره قطع میشه اوضاع مردم بدتر میشه .‌‌
  • آرش IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    آقا ما این همه بیابون داریم ولی مدیریت نداریم، پنل خورشیدی بریزید تو این بیابونا هر چقدر خواستید بیت کوین استخراج کنید دست از سر مردم بردارید.
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    یبار نشون بدید برق خونه مسئولین هم قطع میشه. انگار خدا هم هوای شماها رو بیشتر داره
  • علی NL ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    به ستوه اومدیم. این شرایط قابل تحمل نیست