فرصت طلایی احداث شهربازی بین المللی در مشهد را از دست دادیم

شهردار مشهد گفت: یکی از رویاهایی که برای شهر مشهد داشتم و علی‌رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفت متأسفانه اجرایی نشد، احداث شهربازی بین المللی مشهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در اینستاگرام خود نوشت:

"مردم نازنین مشهد، سلام

یکی از رویاهایی که برای شهر مشهد داشتم و علی‌رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفت متأسفانه اجرایی نشد، احداث شهربازی بین المللی مشهد بود.

در ابتدای دوره مسئولیتم تلاش زیادی برای تملک کوهستان پارک که در انتهای بولوار وکیل‌آباد قرار داره و مالکیت اون در اختیار بانک دی هست و شاید به عنوان یکی از فضاهای نوستالژیک مشهد به شمار میره، انجام شد.

اما دادستانی در جهت احقاق حقوق عامه با ورود به پرونده تملک کوهستان پارک و روند اقدامات انجام شده، برای انتقال از دولت به مجموعه بنیاد شهید در گذشته، ایرادات و ابهاماتی رو وارد دونست و این مسئله باعث شد تا پرونده مالکیت کوهستان پارک به یک پرونده اختلافی تبدیل بشه.

همین مسئله باعث شد تا برای بازسازی کوهستان پارک و ساخت شهربازی بر اساس پارامترها و استانداردهای بین‌المللی، فرصت طلایی رو از دست بدیم.

البته لازم هست که این توضیح رو عرض کنم که همزمان با پیگیری وضعیت کوهستان پارک، امور مربوط به تملک زمینی به مساحت ٣٠ هکتار در اراضی پلاک ١٧۶ حاشیه آزادراه مشهد-چناران برای احداث شهربازی بین المللی شهر انجام شد.

صادقانه و به دور از هر بهانه جوئی بابت عدم تحقق این وعده‌ام از تمامی شما همشهریان عزیز عذرخواهی می‌کنم. متأسفانه به دلایلی که توضیح دادم این امر میسر نشد تا بتونیم این یادگار رو برای مشهد و مردم عزیزش به جا بزاریم.

امیدوارم به‌زودی و در دوره جدید مدیریت شهری، خبرهای خوبی در این زمینه بشنویم. یا موضوع اختلافات مالکیتی کوهستان پارک حل بشه و یا در زمینی که در نظر گرفتیم، عملیات اجرایی شهربازی بین‌المللی مشهد آغاز بشه. "

فرصت طلایی احداث شهربازی بین المللی در مشهد از دست دادیم

کد خبر 504879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.